Bloggar

Funderar över vad bloggandet har för funktion - igentligen? Är det inte bara mest tidsfördriv? Det verkar vimla av fotobloggar. Är ALLA fotografer numera? Massa bilder på landskap etc. Orkan jag kolla??? Nej, helt ointresserad.
Jag blir mer fängslad av tex Vimmelmamman som är sjuk i cancer och skriver om sin vardag. Väldigt modigt gjort tycker jag, skönt att det finns sådanna människor. Jag tillhör inte dem modiga.
För min del är det nog mest tidsfördriv, jag är ju inte ens aktiv med att få andra läsa min blogg. Kan ju inte skryta med att ha en "fängslande" blogg med intressanta uppslag på inredning, kläder, foton, böcker, politik etc. Ska jag skaffa mig en profil? Tror inte det. Jag vill skriva vad jag känner för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0