Inbrott

Vi hade inbrott för ett tag sedan. De stal ALLA mina smycken! Tyvärr en hel del arvegods som jag aldrig kommer att få igen och som är oersättligt men även en hel del krimskrams typ Snö, Miss Dee etc som jag själv köpt på mig. Nu har vi kommit så långt att jag har fått en rekvisition från försäkringsbolaget och igår så var jag och såg ut nya smycken. Det var super kul! Vi hann inte färdigt utan jag ska dit en gång till. I stället för allt "krimskrams" så fick jag beställa en klocka. Det blev en TagHeurer. Jag har alltid älskat dessa klockor och köpt kopior när jag varit utomlands men nu fick jag möjlighet att köpa en riktig. Det känns fantastisk. Den kommer om en månad...
En väldigt nackdel med inbrottet är att jag har blivit lite orolig med att sova själv hemma. När C är bortrest så vill jag ha den upplyst på natten så att ev tjuvar ser att någon är hemma. Detta känns inte bra. Jag har aldrig varit mörkrädd tdidigare men nu tänker jag på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0