Måndag och in i v17

Jaha - nu har man en hel arbetsvecka framför sig. Hoppas att det kommer igång lite så det inte blir så segt. Dagarna blir så långa då. Sov riktigt ok i natt. Lilla gumman vaknade inte förrän vid 0415 och kunde somna om ganska fort när jag kom in så vi sov till 0530. Känns helt ok. Men hon var så ledsen när jag åkte i morse, jag VET att hon har det bra med pappan men hur ska det kännas när det är dagisdags och hon blir så ledsen? Min mage börjar bli stor nu. Jag har ännu inte sagt något på jobbet och ingen vågar ju fråga... Men nu är det uppenbart - att jag är gravid. Det måste kännas naturligt att säga något, i rätt sammanhang, annars blir det så plumt. det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0