Onsdag

Idag ska jag sluta vid 3. Skönt. Jag vill vara hemma lite innan jag drar i väg på bion. Jag har blivit så hemkär...
På lunchen tog jag en kort sväng på Lindex och Gina Tricot men hittade inget jag blev sugen på. Men det beror mest på min skrala plånbok samt att min mage putar allt mer än utbudet i äffärerna. Lindex har ju aldrig varit min favorit men man vet ju aldrig... GT händer det att jag hittar grejer på ibland. Nu har de stora sköna(?) tröjor - bra för gravidmagar - men jag lyckades hålla i slantarna. Kom även på att jag har en hel del hemma som mest ligger och väntar på att få åka med till  jobbet eller något annt skoj ställe. Mer sugen på ett par lite kortare MC-boots - svarta. Tänkte att de även kunde vara användbara nästa år när jag är hemma och drag barnvagn igen OCH tränar inför Vasaloppet 2010!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0