Orolig i v17

Idag känns det inte så mycket från magen och jag känner oro med en gång. Jag VET att det inte känns varje dag men jag blir orolig ändå. Har fortfarande inte sagt något på jobbet. Skyltar inte med min mage heller. Jag har lite extra kilon från början så jag inbillar mig att det ser ut som om jag blivit tjockare nu under julledigheten.. men jag tror att de har gissat och bara går och undrar över när jag ska berätta. Tycker säkert jag är tr¨åkig, vilket de kan ha rätt i..
Precis när jag skriver detta inlägg så kändes det lite. Antagligen vill jag känna mer och oftare. Nu för tiden mår jag bra. Ingen värk, kan fortfarande röra på mig ganska normalt (flåsar lite mer än normalt) och inget illamående. Igentligen så är ju dessa veckor en bra period, passa på och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0