V19

Nu är jag i vecka 19 och allt känns bra (förutom förkylningen). Det var mysigt på UL:et i fredags. försökte se vad det var för kön men såg inget... Om jag skulle ha bott i örebro så hade jag fått reda på könet men nu bor jag i Göteborg och där har de en annan policy. Inte för det spelar någon roll men jag tycket det är kul att veta - är sååå nyfiken. 500kr kostar det på Barnmorkegruppen om man vill gå och få reda på det.... tanken har slagit mig men jag tror inte det blir så.
Beräknad BF var bara 1 dag ifrån tidigare uträkningar så det  kändes bra. Tyder ju på att bebben växer som den ska.
Jag har gått upp ca 4-5kg, jag trodde det var mer. Jag har inte brytt mig om att väga mig så ofta denna gång. Såg i min dagbok sedan föra graviditeten att jag hade gått upp samma antal kg då. Jag gick ner mina extra kg när jag var f-ledig så jag bryr mig inte så speciellt. Det ordnar sig. Viktigast är att man mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0